ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
مشروح نامه وزارت جهاد کشاورزر در این ارتباط به شرح زیر است:
ماهیت استثنایی روابط عمومی پیچیدگی و تخصصهای آن در عصر هوشمندی و در هنگامه پیشتازی رسانه ها سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که از دانش، تخصص، روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری برای آگاهی بخشی، اقناع، اعتمادسازی با محوریت رضایت مندی مردم، برخوردارند در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند.
لذا با توجه به ماموریتهای کلیدی روابط عمومی در امید آفرینی، تبیین دستاوردها، مدیریت و اقناع افکارعمومی، ایجاد آرامش روانی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت جهاد کشاورزی، با به کارگیری خلاقیت هنرمندانه ، مهارت و دانش ارتباطی و اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان، مقابله با تحریف واقعیتها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم با جهاد تبیین و براساس ارزیابی های صورت پذیرفته در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، روابط عمومی آن سازمان در حوزه پیوست نگاری ارتباطی - رسانه ای تبلیغی و اجرای پویش ها و تولید محتوای چند رسانه ای به عنوان روابط عمومی الگو در سال 1403 انتخاب شده است.
از این رو دستیابی شما را به این موفقیت ارج نهاده و از زحمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن روابط عمومی در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجه ویژه در جهت اجرای سیاستها و برنامه های دولت مردمی شهید خدمت قدردانی مینمایم.