تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3777245
شناسه : 3777245
تاریخ :
رئیس کمیسیون انرژی مجلس: نوسانات سوخت در مازندران رفع شده است اقتصاد ایران: نوشهر - رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تراکم مسافر همزمان با روزهای پایانی تابستان در شمال و مازندران گفت: نوسانات سوخت تا حد امکان رفع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمد بهرامی در حاشیه بازدید از بندر نوشهر گفت: با توجه به این که ماه آخر تابستان ماه گردشگری و مسافرت درتمام نقاط کشور است و در استان‌های شمالی به خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران رو به رو هستیم، در بازه ای از زمان با نوسانات سوخت رسانی مواجه شدیم که با بررسی‌ها و اقداماتی که صورت گرفت این نوسانات را تا حد امکان رفع کرده ایم.

وی افزود: از آنجایی که این بازدید به منظور شناخت منابع و زیرساخت‌ها و نیازها در استان مازندران به خصوص غرب آن صورت گرفته، باید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه‌های وابسته به هم، متصل هستند با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارند، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کنند و نیازهای مردم را تأمین کنند.

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا است و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیازهای مختلف کشور را تأمین کند و در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود.