تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3776979
شناسه : 3776979
تاریخ :
گزارش روزانه بورس ؛ شاخص کل بورس ۴۲۰۸ هزار واحد افت کرد اقتصاد ایران: شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریورماه) با افت ۴۲۰۸ واحدی به ۲,۰۸۴,۱۴۴ واحد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در جریان دادوستدهای امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۹ میلیارد و ۳۱۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴ هزار و ۱۹۹و احدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۱۵۳و احد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فارس، فولاد و فملی شد و در مقابل نمادهای معاملاتی حکشتی، شستا و رمپنا با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرا بورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ورقه به ارزش ۵ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان در ۱۲۳ هزار نوبت، شاخص فرا بورس (آیفکس) ۱۰۰و احد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۰۹و احد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرا بورس به نام نمادهای معاملاتی کگهر، حسینا و ثباغ شد و در مقابل نمادهای معاملاتی زاگرس، وسپهر و خاور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.