تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3776969
شناسه : 3776969
تاریخ :
دادستان کل کشور: پیام رسان های خارجی باید طبق ضوابط عمل کنند اقتصاد ایران: اهواز - دادستان کل کشور گفت: پیام رسان‌های خارجی باید طبق حق مردم و شرایط و ضوابط کشور عمل کنند و ما از طریق بین الملل پیگیری این موضوع هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تقدیر و تشکر از همکاران قضائی و اداری استان اظهار کرد: مردم بر گردن مسؤولان کشور حقی دارند، مسؤولان غیر دولتی نیز از جمله پزشکان، معلمان، دبیران، اساتید دانشگاه‌ها و همه و همه بر گردن مردم حق دارند و وظیفه دارند به وظایف خوشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه کوتاهی در مسؤولیت‌ها و وظایف باعث رنجش مردم می‌شود، افزود: جمهوری اسلامی از زمان استقرار برای رسیدن جامعه به سلامت تلاش می‌کرد و توانست سلامت را در جامعه ایجاد کند. حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی ازاد بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در جامعه مطرح می‌شود و باید از آن جلوگیری کرد، موضوع زیر میزی است، مراجع نظارت بر عملکرد اصناف مختلف باید خود وارد عمل شوند و با متخلفان برخورد و از تخلف‌های بیشتر جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در زمینه رسیدگی به حقوق عامه کاملاً پیگیری می‌کنیم. در موضوع پیام رسان‌های خارجی، آنها باید طبق حق مردم و شرایط و ضوابط کشور عمل کنند و ما از طریق بین الملل پیگیری این موضوع هستیم. در باب عفت عمومی نیز قانون نسخ نشده و تکلیف از فراجا و ستاد احیای امر به معروِف و دیگر دستگاه‌های ملزم برداشته نشده است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه هیچ منعی برای فعالیت فرهنگی درست در جمهوری اسلامی وجود ندارد، اضافه کرد: کسی که تمرد می‌کند، حق کتک زدن او را نداریم، اگرچه تمرد از دستور پلیس جرم است، ولی برخورد ناشایست در شأن مأموران جمهوری اسلامی نیست.

وی در پایان گفت: توصیه ام این است که دادستان جدید در برخورد با جرم و مجرم، تبعیض آمیز بخورد نکند و پیگیر سهمیه قانون (استان‌های نفت و دارای گاز) خوزستان و حقوق عامه مردم استان در حوزه نفت و گاز باشد.