تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775494
شناسه : 3775494
تاریخ :
برنامه ۳۰۰ میلیون یورویی من‌سیتی برای ترغیب گواردیولا اقتصاد ایران: قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس برای ترغیب سرمربی‌ خود جهت ادامه کارش در ورزشگاه اتحاد، قصد ولخرجی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ یکی از دغدغه‌های اصلی سران باشگاه منچسترسیتی، هواداران این تیم و حتی مسئولان فوتبال انگلیس، جدایی پپ گواردیولا از آبی‌های منچستر است.

گواردیولا که از زمان ورودش به من‌سیتی تا به امروز 18 جام برده؛ تا پایان ماه ژوئن سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و هیچ تضمینی برای ماندنش نیست، چرا که هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است؛ بنابرین طبیعی است که مدیران باشگاه نگران رفتن او باشند.

طبق ادعای نشریه میرر انگلیس؛ گواردیولا قصد ندارد تا پایان سال جاری یا آغاز سال میلادی آینده، تصمیم نهایی را درباره ماندن یا رفتنش از سیتی اتخاذ کند.

با این حال، شیخ منصور بن زاید آل‌نهیان به عنوان مالک باشگاه منچسترسیتی به مدیر باشگاه خلدون‌المبارک دستور داده از هر شیوه ممکن و تمام ابزارهای لازم برای نگه داشتن مربی کاتالان در منچستر استفاده کند.

در همین راستا انتظار می‌رود که باشگاه منچسترسیتی با تکنیک جذب ستاره‌های دلخواه گواردیولا سعی در ترغیب او به ماندن داشته باشد.

به نوشته میرر؛ افزایش چشمگیر درآمد منچسترسیتی، دست باشگاه را برای ولخرجی دوباره در خرید بازیکن بازتر خواهد کرد و از این رو ممکن است که سیتی تابستان سال آینده بودجه‌ای 300 میلیون یورویی در اختیار گواردیولا قرار دهد تا مهره‌های مدنظرش را بخرد.

من‌سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از فروش بازیکن درآمدی 165 میلیون یورویی داشت و مجموع درآمدهایش هم با افزایشی چشمگیر به بیش از 840 میلیون یورو رسیده است.