تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3775473
شناسه : 3775473
تاریخ :
افتتاح ۱۰۰۰ واحد طرح ملی مسکن معطل شرکت گاز اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که حدود ۱۰ هزار مسکن مهر نیمه‌تمام است، گفت: در صورت همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان ۱۰۰۰ واحد طرح ملی مسکن افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: حدود 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس باقیمانده که تلاش می‌کنیم این واحدها را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی با بیان این‌که حدود 3000 واحد مسکن مهر آماده افتتاح بوده و در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستیم، افزود: حدود 700 از مساکن مهر باقی می‌ماند که آنها را هم تا آخر سال تکمیل خواهیم کرد.

وی در عین حال یادآور شد: بخشی از این واحدها روی خاک است که البته تعدادی از آنها به مرحله اسکلت رسیده و تعدادی نیز در مرحله فونداسیون قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از قرارداد 12 تا 18 ماهه این واحدها برای ساخت خبر داد و گفت: بخشی از واحدهایی که روی خاک است در فاز 11 قرار دارد.

محبت‌خواه همچنین با اشاره به این‌که 2043 واحد طرح اقدام ملی  در پردیس در حال ساخت است، گفت‌: در صورت همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی افتتاح 100 واحد را در مهرماه داریم. در زمان حاضر شرکت آب و فاضلاب در حال فعالیت در سایت‌های طرح اقدام ملی (طرح ملی مسکن)‌ است.

وی بیان کرد: شرکت برق نیز به تازگی کار خود را آغاز کرده اما هنوز شرکت گاز کاری انجام نداده است.