تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775426
شناسه : 3775426
تاریخ :
بررسی اپل واچ ۱۰ نسل جدید ساعت هوشمند اقتصاد ایران: طراحی کلی اپل واچ سری ۱۰ نسبت‌ به قبل تغییر چندانی نکرده است؛ اما حالا از نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تر و روشن‌تر بهره می‌برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پس از برگزاری رویداد Glowtime اپل، اکنون فرصتی برای بررسی نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت، یعنی اپل واچ سری ۱۰، فراهم شده است.

اگرچه امسال دهمین سالگرد معرفی اپل واچ محسوب می‌شود، اما سری ۱۰ تفاوت چندانی با نسل‌های پیشین ندارد. ظاهر این ساعت هوشمند شباهت زیادی به مدل‌های قبلی دارد، اما اپل با به‌روزرسانی طراحی، موفق شده است ضخامت کلی دستگاه را کاهش و ابعاد نمایشگر را به ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر افزایش دهد.

درمقام‌مقایسه، ابعاد نمایشگر در اپل واچ سری ۹ برابر با ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر بود. با وجود افزایش اندک ابعاد نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل نسبت‌ به سری ۷، همچنان پوشیدن مدل‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری احساس ناخوشایندی از حجم زیاد دستگاه القا نمی‌کند.

اپل می‌گوید نمایشگر جدید اپل واچ سری ۱۰ حدود ۴۰ درصد روشن‌تر شده است و همچنین، قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن اکنون با نرخ یک‌بار در هر ثانیه فعال می‌شود که نسبت‌ به نرخ یک‌بار در دقیقه در مدل‌های قدیمی‌تر پیشرفت قابل‌ توجهی به‌حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به ویدیوهای بررسی‌های اولیه‌ی رسانه‌های فناوری جهان از اپل واچ سری ۱۰ خواهیم داشت.