تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3775319
شناسه : 3775319
تاریخ :
وعده افتتاح مسکن مهر پردیس محقق نشد اقتصاد ایران: در حالی قرار بود ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس هفته دولت امسال به اتمام برسد که این وعده شرکت عمران شهرهای جدید ایران محقق نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،   مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اسفندماه سال گذشته در مراسم افتتاح مسکن مهر پردیس گفته بود:‌ مسکن مهر پردیس جزو آخرین پروژه‌های این طرح بود که اواخر دولت دهم ساخت آنها آغاز شد. برای آماده‌سازی، محوطه‌سازی و دیوار حائل پروژه‌های افتتاح شده امروز در فاز 11 شهر جدیدی پردی،  وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است.

غفوری  ادامه داد: در فاز 11 پیمانکار مقداری کم کاری کرد؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) به واقع به خوبی وارد شدند. ضمن اینکه هییت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید هم عملکرد خوبی در خصوص این پروژه داشته است.

وی با اشاره به هزینه 1900 میلیارد تومان برای واحد‌های افتتاح شده امروز از محل منابع صندوق ملی مسکن، بیان کرد: طی یکسال اخیر با درایت وزیر راه و شهرسازی، صندوق ملی مسکن پای کار آمد تا توانستیم امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باشیم.

وی با بیان اینکه پیمانکاران ایرانی با کیفیت بهتر از پیمانکار ترک پروژه‌ها را تکمیل و آماده تحویل کرده است، گفت: حدود 5000 واحد مسکن مهر باقیمانده فاز 11 تا هفته دولت سال آینده به اتمام می رسد.

براساس این گزارش، این در حالی است که برنامه اعلام شده برای افتتاح واحدهای مسکن مهر فاز 11 محقق نشده است. ضمن این‌که تعدادی از واحدهای مسکن مهر این فاز هنوز روی خاک است و زمان ساخت آنها مشخص نیست.