تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3774503
شناسه : 3774503
تاریخ :
آمادگی حداکثری اتوبوسرانی برای استقبال از مهر اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی حداکثری ناوگان اتوبوسرانی جهت استقبال از مهر و آغاز سفرهای آموزشی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جلسه استقبال از مهر که با حضور مدیران و معاونان شرکت واحد برگزار شد، گفت: ماه مهر به واسطه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بهار خدمات رسانی شرکت واحد به مردم است و ما نیز در کنار سایر مجموعه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری باید در بالاترین سطح آمادگی باشیم.

وی گفت: حسب دستور و پیگیری شهردار تهران برای خدمات رسانی بهتر به مردم از ابتدای مرداد جلسات متعددی برای بکارگیری حداکثر ظرفیت برای خدمات رسانی به مردم برگزار شده است تا ان‌شاءالله ایام ماه مهر خدمات رسانی بهتری به مردم تهران داشته باشیم.

علیزاده با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت فعال ناوگان اتوبوسرانی تهران برای ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان آماده شده است، ادامه داد: اقدامات متعددی از جمله اورهال ناوگان فعال، شستشو و نظافت اتوبوس‌ها، نصب و به روزرسانی برچسب‌های اطلاع‌رسانی برای بهبود خدمات دهی مهر ماه انجام شده و کارهای کمی مانده که در فرصت مانده تا مهر به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شناسایی و تقویت خطوط منتهی به مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: نیروهای انسانی، فنی و تجهیزات امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و این اقدامات به منظور ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی جدید طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط آموزشی هستیم تا نیازهای حمل و نقل عمومی در این زمان حساس به خوبی پاسخ داده شود.