تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774035
شناسه : 3774035
تاریخ :
پاویون «میکرو» در نمایشگاه نانو برپا می‌شود اقتصاد ایران: در پانزدهمین نمایشگاه نانو که آبان سال جاری برگزار می‌شود، در کنار نمایش توانمندی‌های شرکت‌ها در حوزه نانو، پاویون میکرو نیز برپا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌نانو ۱۴۰۳ با حمایت ستاد نانو و میکرو معاونت علمی از ۱۳ تا ۱۶ آبان سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی برگزارش می‌شود و در طی آن جدیدترین محصولات، خدمات و راهکارهای شرکت‌ها و استارتاپ‌های پیشرو ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این نمایشگاه در کنار نمایش محصولات نانویی، پاویون میکرو با تمرکز بر روی چهار حوزه "ماژول‌های ذخیره‌سازی انرژی"، "ادوات تشخیص بربالین"، "قطعات میکروالکترونیک در خودرو" و "تجهیزات زنجیره ارزش میکرو الکترونیک" برپا خواهد شد.

در این بخش از نمایشگاه میکرو و نانو، توانمندی‌های حوزه استفاده از قطعات و ابزارها میکرو در بخش خودرو به ویژه خودرو الکتریکی، ابزارها و ماژول‌های ذخیره‌سازی انرژی نظیر خازن و باتری به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاوه بر آن در حوزه تجهیزات و ابزارهای زنجیره ارزش میکروالکترونیک تمرکز بر دستگاه‌های پوشش‌دهی و وسایل و ابزارهای اندازه‌گیری، حوزه تجهیزات بهداشت و سلامت به ویژه ابزارهای تشخیص بر بالین با حضور بیش از ۶ شرکت خواهد بود.

در پاویون نمایشگاه نانو همچنین شرکت‌هایی در حوزه نیمه‌هادی که موفق به توسعه فناوری و محصول شدند، حضور دارند.