تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773933
شناسه : 3773933
تاریخ :
رقم سرسام‌آور قرارداد دستیاران نکونام لو رفت اقتصاد ایران: جواد نکونام پیش از شروع فصل که با انتقاد هواداران استقلال روبه‌رو بود، نزد باشگاه متعهد شده که تنها از کادرفنی فصل گذشته خود مهدی هاشمی‌نسب را حفظ کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، این روزها که بحث برکناری جواد نکونام بیش از پیش جدی شده، سؤالی که هواداران استقلال را مشغول خود کرده این است که برکناری نکونام و کادرفنی او برای باشگاه استقلال چه مقدار هزینه خواهد داشت که با توجه به قانون سقف بودجه، این موضوع بسیار مهم است و باید برکناری جواد نکونام با کمترین هزینه برای باشگاه استقلال انجام شود.

روز گذشته  ایسنا مدعی شد قرارداد حمید رجبی با باشگاه استقلال فسخ شده است اما کسی نمی‌داند علت این موضوع چه بوده. در حالی که عده‌ای این فسخ قرارداد را به موضوع ثبت ایمان سلیمی مرتبط می‌دانند اما مسائل دیگری هم در میان بوده که باید به آن توجه ویژه داشت.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی دو تن از دستیاران جواد نکونام برای فصل جاری قراردادی معادل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارند آن هم در حالی که مهدی هاشمی‌نسب در استقلال حضور ندارد و قرارداد بهزاد غلامپور نیز جدا از مبلغ مذکور است. این درحالی است که مبلغ قرارداد یک سرمربی لیگ برتری در فصل جاری با باشگاهش تنها 4 میلیارد تومان است که این خود بیانگر رقم بالای قرارداد دستیاران نکونام در فصول اخیر است.

این وضعیت درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که شنیده شد جواد نکونام پیش از شروع فصل که با انتقاد هواداران استقلال روبه‌رو بود، نزد باشگاه متعهد شده که تنها از کادرفنی فصل گذشته خود مهدی هاشمی‌نسب را حفظ کند و با سایر مربی‌های داخلی کادر خود قطع همکاری کرده تا آنها را با مربیان درجه یک خارجی جایگزین کند.

اما در عین ناباوری تنها فردی که از کادر فصل پیش کنار گذاشته شد، مهدی هاشمی‌نسب بود تا مشخص شود سرمربی استقلال چندان هم روی ادامه همکاری با این مربی اصرار نداشت.

به هرحال مسأله میزان دستمزدها در استقلال به یک معضل تبدیل شده و مدیران این باشگاه در پی اقداماتی هستند تا شاید دستمزدهای دستیاران نکونام کاهش یابد هرچند که فسخ قرارداد با سرمربی خود نیز مسائل مالی بسیاری را علیه استقلال ایجاد خواهد کرد.