تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773638
شناسه : 3773638
تاریخ :
پسر فردین از آمریکا هم عبور کرد تا به طلا رسید اقتصاد ایران: امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان با شکست حریف آمریکایی صاحب مدال طلا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان با شکست حریف آمریکایی صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سینگ جاسپوران از هند کشتی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اوموگبای آسیکومهه از کانادا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوان میروشنیچنکو از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد هاکان بویوکجینگیل از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. معصومی در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۲ بنجامین کوتر از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

پیش از این در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی هم به مدال خوش رنگ طلا رسید، رضایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پائول گونکالوس از برزیل را مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ گیگی سابتیریکا از رومانی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با موحامد بکتمیروف از اتریش با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

رضایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل شینگو آندو از ژاپن به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ از سد لاداریون لوکت از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.