تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3773469
شناسه : 3773469
تاریخ :
مشکلات قضایی ۳۲۰ نفر از مراجعان دادگستری تهران رسیدگی شد اقتصاد ایران: رییس کل دادگستری استان تهران به همراه ۲۰ نفر از مسئولان قضایی در ملاقات مردمی دادگستر به صورت بی‌واسطه با ۳۲۰ نفر از مراجعان دیدار کردند و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان پاسخ گفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی دستگاه قضائی از جمله تکریم مراجعان و ملاقات بدون واسطه با مردم در محل سالن اجتماعات دادگستری استان تهران با ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در قالب برنامه ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کردند.

برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری که با حضور رئیس کل و ۲۰ نفر از مسئولان قضائی، به صورت مستقیم و بی واسطه در جهت افزایش عدالت اجتماعی و ملاقات چهره به چهره برگزار شد، مسئولان قضائی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مردم، راهکارها و دستورات لازم را ارائه دادند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود که در ملاقات با مسئولان قضائی دادگستری استان تهران ارائه شده است.

گفتنی است شهروندان برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران می‌توانند از طریق درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضائی» به نشانی www.Same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.