تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3772510
شناسه : 3772510
تاریخ :
مدیرعامل شرکت توانیر: ​​​​​​​مشترکان پرمصرف به فکر تامین برق خود باشند اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان پرمصرف باید برای تامین برق خود بر روی انرژیهای تجدیدپذیر و یا استفاده از ذخیره‌سازها برنامه‌ریزی کنند. ​​​​​​​مشترکان پرمصرف به فکر تامین برق خود باشند

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه از هر 4 مشترک خانگی، یک مشترک پرمصرف است، تصریح کرد: همان یک مشترک تقریبا به اندازه سه مشترک دیگر برق مصرف می‌کند.

وی در خصوص نحوه برخورد با مشترکان پرمصرف گفت: در سال جاری به مشترکان بسیار پرمصرف که حدود 2 درصد از مجموع مشترکان را در بر می گیرند و بیش از 2.5 برابر الگو برق مصرف می کنند، اخطار داده شده و یا برق آنها محدود شده است.

سخنگوی صنعت برق در عین حال تصریح کرد: مشترکان فوق پرمصرف باید برای تامین برق خود از انرژیهای نو یا استفاده از ذخیره‌سازها برنامه‌ریزی کنند تا در ساعات کم باری اقدام به ذخیره سازی برق کرده و در ساعات اوج بار، از ذخیره‌سازها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: در حوزه مصرف برق، هم باید روشهای مصرف و الگو اصلاح شود و هم روند مصرف برق پرمصرف‌ها کنترل شود.