تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3771841
شناسه : 3771841
تاریخ :
بانوی مدال‌آور ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴: خوشحالم که در اولین پارالمپیک مدال گرفتم اقتصاد ایران: بانوی مدال‌آور ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ گفت: خیلی خوشحالم‌ از اینکه در‌ اولین تجربه‌ام در پارالمپیک توانستم مدال برنز را کسب کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، الهام صالحى در مورد کسب مدال برنز پرتاب نیزه کلاس F54 بازى‌هاى پارالمپیک پاریس اظهار داشت: خیلی خوشحالم‌ از اینکه در‌ اولین تجربه‌ام در پارالمپیک توانستم مدال برنز را کسب کنم و‌ از این بابت خدا را شکر می‌کنم. می‌توانستم بهتر‌ از این باشم اما‌ همین که دست پر‌برمی‌گردم، اتفاق خوبی است.

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس در خصوص رقبایش افزود: دو رقیب من از ازبکستان و نیجریه خیلی قدرتمند بودند و‌ حریف ازبک‌ توانست رکورد جهان‌ را بشکند. البته از نظر من و بقیه بچه‌های تیم ایران که در استادیوم‌ بودند، کلاس بندی نفرات اول‌ و دوم درست نبود، به ویژه پرتابگر ازبکستانی که حضورش در کلاس من خیلی عجیب بود.

صالحی در‌ پایان گفت: می‌خواهم مدالم‌ را به شهید جمهور آیت الله رئیسی تقدیم کنم. وقتی می‌خواستیم اعزام شویم یک پلاک به ما دادند یک طرفش اسم خودم و یک‌طرفش اسم آیت الله رئیسی بود و از همان جا نیت کردم که مدال بگیرم، آن‌‌ را به شهید جمهور تقدیم‌ کنم.