تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3771735
شناسه : 3771735
تاریخ :
گزارش روزانه بورس؛ شاخص کل بورس ۷ هزار واحد ریزش کرد اقتصاد ایران: بازار سرمایه در شرایطی که همچنان با محدودیت دامنه نوسان روبرو است، امروز(شنبه،۱۷ شهریور) با ریزشی ۷۶۶۵.۱۷ هزار واحدی به مرز ۲ میلیون ۱۰۰ هزار واحد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ،بازار سهام در شرایطی اولین روز کاری هفته را آغاز کرد که محدودیت دامنه نوسان اگرچه ادامه داشت اما نسبت به هفته گذشته تغییر کرد و به ۳ درصد (مثبت و منفی) رسید؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۶۶۵.۱۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۲ هزار واحدی به ارتفاع ۶۶۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است؛ سه نماد «فملی»، «فولاد» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «سامان»، «حسینا» و «شاوان» بیشترین تأثیر را در شاخص فرا بورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «فولاد» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «خنور» و «شفام» سه نماد پرتراکنش در بازار فرا بورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۲ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۷ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند و در بازار امروز ۲۱۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرا بورس ۲۰۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.