تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3769825
شناسه : 3769825
تاریخ :
جزئیاتی جذاب درباره طراحی پیکسل ۹ پرو فولد اقتصاد ایران: جدیدترین گوشی تاشدنی گوگل با استفاده از طراحی متفاوت، بدنه‌ی نسبتاً باریکی را ایجاد کرده و دوربین بهتری را در اختیار کاربران قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم طراحی گوگل، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی پیکسل ۹ پرو فولد را طراحی باریک آن نسبت‌به مدل‌های قبلی می‌داند. گوگل در این گوشی از ویژگی‌های سفارشی استفاده کرده است. گوشی پیکسل مدل ۹ پرو فولد در مقایسه با گوشی پیکسل فولد در حالت بسته ۱٫۵ میلی‌متر و در حالت باز ۰٫۷ میلی‌متر باریک‌تر است.

طراحان گوگل معتقدند که کاربران از گوشی‌های تاشو بیشتر به‌صورت بسته استفاده می‌کنند. اگرچه از قابلیت تاشدن گوشی و استفاده از آن در اندازه‌ی تبلت لذت می‌برند؛ اما در وهله‌ی اول از این گوشی‌ها به‌عنوان یک گوشی هوشمند معمولی بهره می‌برند.

طراحی نوار دوربین گوشی پیکسل ۹ پرو فولد برخلاف سری‌های قبلی، تمام عرض گوشی را در حالت بسته نمی‌پوشاند. مهندسان توانستند با قرار دادن دوربین در دو ردیف، باتری بزرگ‌تری را برای این گوشی استفاده کنند و طراحی باریک‌تری به‌کار ببرند.

پیکسل ۹ پرو فولد از ماژول‌های اپتیکال سفارشی‌سازی‌شده بهره می‌برد که قابلیت‌های حرفه‌ای را در دوربین گوشی تاشو جدید گوگل ایجاد می‌کند. گوشی پیکسل ۹ پرو فولد مجهز به درایور لمسی باریک‌تر و درگاه USB-C کوچک‌تر است.

گوگل گوشی پیکسل ۹ پرو فولد را به سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار (Vapor Chamber) جدید و پخش‌کننده‌ی حرارت گرافیتی مجهز کرده است. استفاده از لولایی با جنس فولاد چندآلیاژی با پوشش آلیاژ آلومینیوم و با مقاومت‌ بالاتر در باریک‌تر شدن این گوشی تاثیر گذاشته است.