تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3769797
شناسه : 3769797
تاریخ :
گلر استقلال: همان شبِ دستگیری عذرخواهی کردم! اقتصاد ایران: دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی طی گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت از اشتباه خود در دربی صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی طی گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت از اشتباه خود در دربی صحبت کرد.

پرویز برومند نامی کاملا آشنا برای هواداران فوتبال است. دروازه‌بان اسبق  استقلال که همراه با تیم ملی سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را نیز دارد، دی ماه سال ۱۳۷۹ در جریان دربی جنجالی کشورمان با پایان رافت کتک‌کاری کرد.

برومند ۱۲ سال پس از آن ماجرا طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی که ۱۵ شهریور سال ۹۱ منتشر شد، با صراحت از این رفتار خود ابراز پشیمانی کرد و گفت: همان زمان هم اعلام کردم که رفتارم اشتباه بود. یک لحظه به خاطر حساسیت دربی شرایط به گونه دیگری رقم خورد و حرکتی را انجام دادم که نباید می‌کردم ولی همان شب که ما را دستگیر کرده بودند، عذرخواهی کردم. پایان رافت هم رضایت داد و پرونده بسته شد. البته من این‌همه بازی خوب برای استقلال کردم، پایان رافت هم در ترکیب پرسپولیس بارها نمایش مطلوب داشته اما نمی‌دانم چرا رسانه‌ها هرگاه صحبت از بازی استقلال و پرسپولیس می‌شود، از ما دو نفر پیرامون دربی جنجالی دی ۷۹ می‌پرسند. باور کنید کمتر از یک ماه پس از آن ماجرا، من و پایان همدیگر را دیدیم. ما آشتی کرده بودیم ولی در مجموعه انقلاب دوباره همدیگر را دیدیم چون استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان آن‌جا تمرین داشتند به همین خاطر یکدیگر را بغل کردیم تا ثابت کنیم همه چیز واقعا تمام شده است.

دروازه‌بان اسبق استقلال پیرامون حساسیت دربی پایتخت هم توضیح داد: این مسابقه برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس کاملا متفاوت با سایر دیدارهاست. شما اصلا نمی‌توانید حساسیت آن را درک کنید. شاید باورتان نشود ولی در پاییز سال ۱۳۷۷ وقتی برای اولین بار در دربی حاضر شدم و مسابقه را با استقلال به پرسپولیس باختیم، می‌خواستم فوتبال را کنار بگذارم اما منصورخان پورحیدری با من صحبت کرد و منصرفم کرد.