تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3769388
شناسه : 3769388
تاریخ :
نیسان پاترول با ظاهری تازه به خیابان‌ها بازگشت اقتصاد ایران: کمپانی نیسان از نسل جدید آرمادا یا همان پاترول برای سال ۲۰۲۵ با زبان طراحی جدید، پیشرانه جدید و تریم آفرودی Pro-۴X رونمایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، کمپانی نیسان از نسل جدید آرمادا یا همان پاترول برای سال ۲۰۲۵ با زبان طراحی جدید، پیشرانه جدید و تریم آفرودی Pro-۴X رونمایی کرد.

سیستم هدآپ دیسپلی، ماساژور صندلی های جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، نور بالا اتومات، رادار نقاط کور، هشدار خروج از خط، سیستم خودران پرو پایلوت نیسان، کلاستر دیجیتالی، اپل کارپلی و اندروید اتو وایرلس، شارژر فست وایرلس، گوگل فانکشنز، سیستم کنترل پایداری و کشش، مود های رانندگی، دنده کمکی و... از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو به حساب می آیند.

بخش فنی آرمادا تمام و کمال از اینفینیتی QX80 به عاریت گرفته شده است. پس باور کنید یا خیر، پس از لندکروزر ۳۰۰ و QX80، حالا نوبت به پاترول (آرمادا) رسیده است که به توربو تجهیز شود. نسل جدید آرمادا به پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربوشارژ با ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به هر چهار چرخ یا چرخ های عقب را برعهده دارد.

قیمت نیسان آرمادا 2025 هنوز مشخص نیست.