تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768806
شناسه : 3768806
تاریخ :
ملی‌پوش پاراتیروکمان: متأسفانه نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم! اقتصاد ایران: ملی‌پوش پاراتیراندازی با کمان از اینکه نتوانسته است بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ را با مدال پشت سر بگذارد، ابراز تأسف کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سمیه رحیمی ملی‌پوش پاراتیروکمان در اسلحه ریکرو بعد از شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کماندار چینی و حذف از دور مسابقات اظهار داشت: همه کارهایی را که باید انجام می‌دادم تا بتوانم استرسم را کنترل کنم، انجام داده بودم، اما گاهی برخی موارد غالب می‌شود و نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: امروز صبح خیلی خوب تیر زدم و حس می‌کنم که تمرکز بیشتری داشتم. فاصله‌ زیادی بین مسابقات صبح و بعدازظهر افتاد. مسابقات صبح ساعت 9:30 (به وقت پاریس) تمام شد و بعدازظهر هم ساعت 17 آغاز شد و با توجه به اینکه با روانشناس تیم صحبت کرده بودم، سعی کردم که این روند را طی کنم و آرامش داشته باشم، ولی متأسفانه نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم.

رحیمی راجع به حریف چینی خود تصریح کرد: حریف عنوانداری است و در پاراآسیایی هانگژو نیز با او رقابت داشتم. متأسفانه اینجا هم نتوانستم او را شکست دهم. امیدوارم در مسابقات بعدی پرتوان‌تر حضور پیدا و برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.