تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3768265
شناسه : 3768265
تاریخ :
رئیس جمهور: اجازه نمی‌دهیم اقشار آسیب‌پذیر زیر چرخ توسعه له شوند اقتصاد ایران: مشهد- رئیس جمهور گفت: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتماً اقشار آسیب پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مسعود پزشکیان صبح سه شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: بدون همراهی مردم هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم، هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است.

رئیس جمهور گفت: هر مداخله‌ای داشته باشیم حتماً اول با مردم گفت‌وگو می‌کنیم.

وی بیان کرد: کارهای بزرگی می‌خواهیم انجام بدهیم ولی اول حتماً مردم را همراه خواهیم کرد.

پزشکیان گفت: به مردم اطمینان خواهیم داد که کارهای ما با هدف رضایت آنها و به خاطر آنها انجام می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه رضایت مردم اصل و باید از با مردم صحبت کرد، افزود: مطمئناً اگر مردم بدانند مصلحتشان آن چیز است اجازه می‌دهند که آن جراحی انجام شود البته باید کار را دست جراح درستی داد.

وی با اشاره به اینکه باید در بسیاری از موارد جراحی‌های انجام دهیم تا بتوانیم کشور را از این وضعیت بیرون بیاوریم.

پزشکیان با اشاره به اینکه ماندگاری دولت در گرو رونق تجارت و صنعت است، ادامه داد: وظیفه دولت این است که این بستر را آماده کند که آنهایی که تجارت می‌کنند یا افرادی که در حوزه تولید و صنعت فعال هستند در امنیت کار خود را انجام دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما امنیت را برای شما ایجاد می‌کنیم مالیات می‌گیریم برای اینکه در حقیقت جاده را درست کنیم، اضافه کرد: مالیات می‌گیریم که تسهیل کنیم شما ضرر نکنید، مالیات می‌گیریم که اگر کسی حق کسی را ضایع کرد جلوی او بایستیم و اجازه ندهیم آن حق ضایع شود این وظیفه همه ارگان‌های اداری برای خدمت به صنعت و تجارت است وگرنه بقیه‌اش معنی ندارد.

وی گفت: در دوره یازدهم تعدادی از روحانیون به من گفتند نظرت درباره حکومت پارلمانی چیست؟ گفتم چرا حکومت اسلامی درست نمی‌کنید

پزشکیان افزود: گفتم اگر راست می‌گوئید بیایید حکومت اسلامی درست کنید و طبق نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر عمل کنید.

اجازه نمی‌دهیم اقشار آسیب‌پذیر زیر چرخ توسعه له شوند

رئیس جمهور اظهار کرد: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتماً اقشار آسیب پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

وی گفت: به هر شکلی که شده نباید اجازه ندهیم مداخلات ما مردم را با بحران مواجه کند این چیزی است که حتماً مراعات خواهیم کرد.

پزشکیان ادامه داد: تلاش می‌کنیم به هر قیمتی هر کاری را انجام ندهیم کاری را خواهیم کرد که عزت و اعتبار انسان‌ها با کمک شما فعالان اقتصادی، مردم و نمایندگان مجلس در آن حفظ شود.

رئیس جمهور گفت: معتقدیم که وحدت و همدلی می‌تواند ما را به جایی برساند؛ اگر با هم باشیم، مشکلاتمان حل می‌شود؛ باور کنید دلمان می‌خواهد مشکلات شما را حل کنیم.

وی افزود: از صمیم قلب می‌خواهیم این اتفاق بیفتد؛ به علم، کارشناسی، نخبگان و تولیدکنندگان و سرمایه داران معتقدیم و می‌گوئیم اگر اینها وارد صحنه شوند، مشکلات حل می‌شود.

این خبر در حال بروزرسانی است…