تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3767916
شناسه : 3767916
تاریخ :
دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با وزیر کشور اقتصاد ایران: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همراه با معاونان این بنیاد، با حضور در وزارت کشور با دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همراه با معاونان این بنیاد، با حضور در وزارت کشور با اسکندر مؤمنی وزیر کشور دیدار کردند.

سردار کارگر در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر، با آرزوی موفقیت برای مؤمنی و همکاران ایشان در وزارت کشور، بر آمادگی کامل این بنیاد برای همکاری با وزارت کشور به ویژه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با وزیر کشور دیدار کرد

در این دیدار اسکندر مؤمنی وزیر کشور گفت: با وجود توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی، وزارت کشور از تعامل فعال بنیاد با این وزارتخانه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی استقبال می‌کند.

در ادامه سردار کارگر با بیان اینکه راهیان نور یک همایش بزرگ پس از اربعین حسینی است و همه ساله میلیون‌ها نفر از جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: این ظرفیت قابل اعتنایی برای کشور است که می‌توان از ابعاد فرهنگی و معنوی مغتنم آن بهره برد.