تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3767262
شناسه : 3767262
تاریخ :
ایرانی‌ها با کمک قلعه‌نویی در اروپا کولاک کردند اقتصاد ایران: دو ستاره جوان و آینده‌دار فوتبال ایران در هفته هفتم لیگ برتر روسیه توانستند بار دیگر در ترکیب تیم‌های خود بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ،لیست جدید تیم ملی ایران در شرایطی اعلام شد که با توجه به گفتمان کادرفنی تیم ملی در مسیر جوان‌گرایی و نگاه ویژه به نسل جدید فوتبال ایران، تصور می‌شد چهره‌هایی مانند محمدجواد حسین‌نژاد و سعید سحرخیزان در قامت 2 پدیده آینده‌دار در جمع ملی‌پوشان باشند. برخلاف تصورات، امیر قلعه‌نویی در فهرست 26 نفره خود نام حسین‌نژاد و سحرخیزان را قرار نداد تا این دو لژیونر فوتبال ایران در کشور روسیه کار خود را دنبال کنند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در تهران و در مرکز ملی فوتبال در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی بودند و همزمان با برپایی اردوی ملی، هفته هفتم رقابت‌های باشگاهی روسیه پیگیری شد؛ جایی‌که اورنبورگ در حضور محمد قربانی و سعید سحرخیزان به مصاف دینامو مسکو رفت و در دیگر نبرد مهم شب گذشته لیگ برتر روسیه هم تیم‌های دینامو ماخاچ‌قلعه و کریلیا رودرروی هم قرار گرفتند که محمدجواد حسین‌نژاد در ترکیب اصلی دینامو ماخاچ‌قلعه حضور داشت و ستاره‌های غایب در اردوی ملی به دنبال آن بودند تا شایستگی‌های فنی خود را بیش از گذشته نمایان سازند.

درخشش دوباره سعید هم به بحران اورنبورگ پایان نداد!

اورنبورگ روزهای خوبی را در فوتبال باشگاهی روسیه پشت سر نمی‌گذارد و این تیم بعد از کسب پیروزی در هفته نخست، در 5 بازی پیاپی ناکام در رسیدن به 3 امتیاز بود و یاران سعید سحرخیزان امیدوار به طلسم‌شکنی برابر دینامو مسکو بودند. در شرایطی‌که سحرخیزان و قربانی در ترکیب اولیه حضور داشتند و سعید سحرخیزان در دقیقه 20 توانست اولین گل مسابقه را به سود اورنبورگ به‌ثمر برساند، بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا روزهای بحرانی اورنبورگ ادامه داشته باشد.

ثبت 2 گل و یک پاس گل در 4 بازی اخیر تیم روسی نشان از آمادگی بالای سعید سحرخیزان دارد و این پدیده 20 ساله توانسته خیلی زود خود را به مهاجم اول تیم اورنبورگ تبدیل کند تا بیش از پیش غیبت او در فهرست جدید تیم ملی سوال‌برانگیز شود!

بازهم دینامو ماخاچ‌قلعه برد، بازهم حسین‌نژاد درخشید

محمدجواد حسین‌نژاد که در اولین دقایق حضورش در ترکیب دینامو ماخاچ‌قلعه توانست گل نخستین برد این تیم در فصل جدید لیگ برتر روسیه را بزند، هفته گذشته به عنوان یار جانشین برابر روبین‌کازان وارد ترکیب تیمش شد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

شب گذشته، حسین‌نژاد برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی دینامو ماخاچ‌قلعه حضور یافت و با حرکتی انفرادی و دیدنی، سازنده تنها گل تیمش بود تا هم دومین برد دینامو در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی روسیه را مهندسی کند و هم در سومین حضورش در ترکیب تیم روسی، اولین پاس گل خود را هم به‌ثبت برساند تا شروعی طوفانی را در قامت لژیونر جدید فوتبال ایران تجربه کند. جالب آنکه بعد از اتمام بازی، حسین‌نژاد به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد تا در طول 3 هفته گذشته، برای دومین‌بار این جایزه به ستاره ایرانی برسد!