تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3766704
شناسه : 3766704
تاریخ :
موزه‌های دفینه دوشنبه و چهارشنبه تعطیل است اقتصاد ایران: گروه موزه‌های دفینه در سراسر کشور روزهای۱۲ و ۱۴ شهریور ماه تعطیل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه موزه‌های دفینه؛ تمامی موزه‌های تحت پوشش گروه موزه‌های دفینه به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در روز دوشنبه دوازدهم شهریور و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در روز چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

موزه‌های گروه دفینه اعم از پردیس موزه‌ای دفینه، موزه زمان، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه خودروهای تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد، موزه ملی هنرهای اصفهان و پردیس موزه‌ای رامسر در روز سه شنبه ۱۳ شهریور میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود و از روز ۱۵ شهریور نیز به کار خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این نیز وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد که همزمان با ۲۸ صفر، سالروز رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع)، همه موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و محوطه‌های تاریخی در سراسر کشور تعطیل است.

موزه‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی از روز ۱۳ شهریور به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

گردشگران و بازدیدکنندگان برای اطلاع دقیق از ساعت فعالیت موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی به صفحات آنها در فضای مجازی مراجعه کنند.