تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3766390
شناسه : 3766390
تاریخ :
رئیس قوه قضائیه: امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا است اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس قوه قضاییه گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: شهدای بزرگی تقدیم این انقلاب شده است و جلساتی که برای شهدا برگزار می‌شود بسیار مقدس است.

وی اضافه کرد: این کنگره برای این است تا ما فراموش نکنیم برای انچه به دست آورده‌ایم خون های پاکی برای به دست‌آوردن آن ریخته شده است تا امروز شاهد این عزت و افتخار و سربلندی شامل حامل همه عزیزان شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینه بزرگترین خوبی شهادت در راه خدا و برای خدا است تاکید کرد: بین چگونه مردم فرق است و کسی که در راه خدا شهید می‌شود با کسی که به گونه‌ای دیگر از دنیا می‌رود متفاوت است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسعلی دلواری، شهدای خدمت، شهدای دفاع مقدس و دیگر شهدا زنده هستند و همین امروز برای حیات ما موثر هستند. شهید می‌تواند مقام شفاعت برای دیگران باشد و این مقام را هبر کسی ندارد.