تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3765755
شناسه : 3765755
تاریخ :
رویداد میکروارگانیسم‌ها ۲۷ شهریورماه برگزار میشود اقتصاد ایران: رویداد میکروارگانیسم‌ها ۲۷ شهریورماه به مناسبت روز جهانی میکروارگانیسم‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این مرکز با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، رویداد میکروارگانیسم‌ها را با محوریت «کنش یارهای طبیعی برای فردای سبز و پایدار» در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ به صورت صورت برخط و رایگان برگزار می‌کند. دانشجویان ، محققان، سیاست گذاران و متخصصان صنایع در علوم میکروبی و زیست فناوری میکروبی مخاطبین اصلی این رویداد هستند.

این رویداد با هدف‌های افزایش آگاهی در مورد نقش حیاتی میکروارگانیسم‌ها در جنبه های مختلف زندگی، تقویت همکاری بین محققان، مربیان، و نمایندگان صنایع و ایجاد بستری مناسب برای تبادل دانش و ایجاد مشارکت، نمایش آخرین پیشرفت ها در میکروبیولوژی و زیست فناوری، الهام بخشیدن و جذب نسل بعدی شاغلین در حوزه میکروبیولوژی، کارشناسان زیست فناوری و دانشمندان جوان، توسعه راهکارهای جدید مبتنی بر میکروارگانیسم ها برای حل معضلات جهانی برگزار می‌شود.

این رویداد به صورت برخط و رایگان برگزار می شود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به این لینک مراجعه کرده و یا با شماره همراه ۰۹۹۰۹۶۶۲۶۴۶ تماس بگیرند.