تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765689
شناسه : 3765689
تاریخ :
یک سال محرومیت نوروزی از فعالیت در تنیس روی میز اقتصاد ایران: کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز آرای خود پیرامون اتفاقات و حواشی انتخابی تیم ملی را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات و حواشی رقابت‌های انتخابی تیم ملی آقایان تنیس روی میز منتشر شد.

براساس این آرا افشین نوروزی به جرم اخلال در نظم مسابقات،  توهین به داور مسابقه، توهین علنی به ارکان فدراسیون و اشخاص هیئت رئیسه، حرکات زشت و اعمال خلاف شئونات ورزشی، نقض قوانین و مقررات،  و همچنین بررسی سوابق انضباطی قبلی این ورزشکار در فدراسیون‌های گذشته، به یک سال محرومیت از تمام فعالیت‌های مرتبط با تنیس روی میز و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس همین آرا، رضا فرجی مربی بنیامی فرجی، به علت انجام رفتار غیر ورزشی در حین مسابقه به سه ماه محرومیت تعلیقی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی و میلاد عابدینیان به دلیل رفتار غیر ورزشی و سابقه انضباطى قبلى به 3 ماه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل انجام حرکات غیر ورزشی پس از پایان مسابقات دسته برتر، به اخذ تعهد، الزام به جبران خسارت و توبیخ کتبی با درج در پرونده و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این احکام با رعایت ماده 33 آیین نامه انضباطی فدراسیون تنیس روی میز مورخه 1401/4/22 و طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی مورخ 1400/4/19 هیئت محترم وزیران، قابلیت تجدید نظرخواهی را در کمیته تجدیدنظر انضباطی فدراسیون تنیس روی میز دارا است.

این آرا ظرف مدت 10 روز بعد از ابلاغ با رعایت ماده 33 قابلیت تجدیدنظرخواهی در کمیته تجدید نظر انضباطی فدراسیون را خواهد داشت.