تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3765480
شناسه : 3765480
تاریخ :
مهندس عبدالعلی‌زاده: ضرورت اجرای عدالت و توسعه همه جانبه کشور اقتصاد ایران: تبریز- رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت اجرای عدالت و توسعه همه جانبه کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی عبدالعلی‌زاده صبح شنبه در جمع رؤسای کمیته‌های ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در آذربایجان شرقی گفت: ایران جزو مهاجر فرست ترین کشورهای دنیا است و باید علت‌های آن بررسی و واکاوی شود.

وی افزود: هر رئیس جمهوری که آمده برای چهار یا هشت سال فکر کرده است، درحالیکه برای توسعه کشور نیاز به ۳۰ سال زمان است. ۱۲۰ سال از مشروطه می‌گذرد ولی هنوز انقلاب مشروطه به ثمر ننشسته است. هدف مشروطه یک چیز است و آن هم توسعه.

وی گفت: هر کسی با هر حزبی آمده برای حزب و جناح خود فکر کرده است. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. توسعه انسان‌های ایثارگر می‌خواهد. با توسعه توسعه گفتن توسعه اتفاق نمی‌افتد.

ضرورت اجرای عدالت و توسعه همه جانبه کشور

وی گفت: کم آبی مانع توسعه نیست، کم توانی مدیریتی است که آب را به یک بحران در کشور تبدیل کرده است. ما آب کافی داریم. گرفتار آن هستیم که کسی که هندوانه و خربزه می‌کارد و آب را هدر می‌دهد فرقی با کسی که گلخانه دارد و برای هر مترمعکب آب ۶۰ دلار درآمدزایی دارد، ندارد.

عبدالعلی‌زاده افزود: به چهار سال پزشکیان فکر نکنید، چراکه باید به ۳۰ سال آینده اندیشید. هیچ کسی نمی‌تواند چهار ساله مشکلات را حل کند و به فکر توسعه باشد. از پزشکیان بخواهید ریل آینده کشور را در راستای توسعه قرار دهد.

ضرورت اجرای عدالت و توسعه همه جانبه کشور

وزیر مسکن دولت اصلاحات افزود: باید قدم به قدم به سمت توسعه حرکت کنیم. دو شرط برای همکاری با دکتر پزشکیان در انتخابات داشتم، اول اینکه بعداز انتخابات پست و مقامی نخواهم داشت و دوم اینکه پزشکیان قول داد در دوران ریاست جمهوری نهاد دولت و ملت را در ایران نهادینه کند.

وی افزود: دولت پزشکیان دنبال وفاق ملی است و برای ایران آمده و می‌خواهد عدالت را اجرا کند. همه شاخص‌هایی که برای توسعه نیاز است در شعارها و مباحث پزشکیان وجود دارد.

ضرورت اجرای عدالت و توسعه همه جانبه کشور

این فعال سیاسی گفت: دولت پزشکیان فرصت بزرگی برای کشور است، این دولت نقطه عطف بزرگی برای کشور محسوب می‌شود. ایران باید اسوه‌ای برای کشورهای جهان باشد.