تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3755268
شناسه : 3755268
تاریخ :
شاهین ایزدیار: در پاریس رکورد پارالمپیکی‌ام را ارتقا می‌دهم اقتصاد ایران: ملی‌پوش پاراشنا ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های پارالمپیک پاریس رکورد پارالمپیکی خود را ارتقا دهد و جایگاهی بهتر نسبت به بازی‌های ریو کسب کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، شاهین ایزدیار در مورد شرایط خود برای حضور در بای های پارالمپیک پاریس گفت: سومین دوره ای است که در پارالمپیک شرکت می کنم، من در بازی های ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو هم حضور داشتم و حالا برای سومین بار فرصت حضور در این بازی ها را پیدا کرده ام.

وی با بیان اینکه ایران در شنا و پاراشنا صاحب سبک نیست، خاطرنشان کرد: با این اوصاف در هر دو دوره ای که در بازی های پارالمپیک شرکت داشتم، به جمع هشت نفر برتر رسیدم و فینالیست شدم. امیدوارم در این دوره بتوانم از تجربه دو دوره قبل استفاده کنم، رنکینگ خود را ارتقا دهم و رتبه بهتری کسب کنم.

این ملی پوش پاراشنا در مورد غیبت خود در بازی های ۲۰۲۰ توکیو گفت: هنوز نمی دانم چرا در آن دوره بازی ها نبودم. ورودیه داشتم و شرایطم هم مطابق با سیاست های تبیین شده برای کاروان بود. شانس مدال نبودم اما جزو ورزشکاران اولویت چهارم بودم با این حال اعزام نشدم و واقعا هم نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.ق

وی افزود: در پاراشنا حضور در پارالمپیک کم از مدال ندارد. کسانی که ورزشی هستند صحبت من را درک می کنند. امیدوارم در پاریس عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه تاریخی بگیرم.

ایزدیار با بیان اینکه ۹ شهریور در جریان بازی های پارالمپیک و در ۱۰۰ متر قورباغه به آب می زند، به رکورد خود در بازی های پارالمپیک ریو اشاره کرد و گفت: در آن بازی ها رکورد یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه را ثبت کردم. به پاریس می روم با این هدف که در سن ۳۱ سالگی رکورد را ارتقا دهم و جایگاهی بهتر کسب کنم.