تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3755203
شناسه : 3755203
تاریخ :
توقیف ۶ موتورسیکلت سنگین در پایتخت اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۶ موتورسیکلت سنگین دیگر در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین در شهر تهران خبر داد و گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در چند روز اخیر، مشخص شد که ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشغول تردد در محدوده بزرگراه بابایی به شکل بسیار خطرناکی می‌باشند.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای دیگر شهروندان متصور بود و با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ، این موتورسیکلت‌های سنگین در همان محدوده متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری شد.

سرهنگ اکبری گفت: این ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه بابایی توسط تیم‌های پلیس بزرگراه پلیس راهور تهران بزرگ توقیف شدند تا بار دیگر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان نشان داده شود.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی‌های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس قرار دارد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: پلیس به محض رؤیت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلت‌های سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می‌اندازند و با جان خود و دیگران بازی می‌کنند حتماً پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان گذاشته تا همکاران بنده پیگیری‌های پلیسی خود را در این خصوص انجام دهند.