تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753668
شناسه : 3753668
تاریخ :
۱۰ خصلتی که کودکان در پدران خود دوست دارند اقتصاد ایران: یک روزنامه هندی ۱۰ ویژگی را که کودکان دوست دارند پدران‌شان داشته باشند اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اعتماد آنلاین: یک روزنامه هندی ۱۰ ویژگی را که کودکان دوست دارند پدران‌شان داشته باشند اعلام کرد.

روزنامه تایمز آو اندیا، این ۱۰ ویژگی مورد علاقه کودکان را برای پدران‌شان به این شکل اعلام کرد:

۱. صبر بی‌پایان

کودکان دوست دارند پدران‌شان هنگام تعامل با آنها بسیار صبور باشند و وقت کافی برای گوش دادن به سخنان و بحث‌های آنها داشته باشند.

۲. همراهی در بازی

برای هر کودکی، پدر اولین همبازی محسوب می‌شود. اختصاص وقت کافی برای بازی با کودک از هر هدیه گران‌قیمتی بهتر است. کودکان این مساله را در آینده به یاد خواهند داشت و برای آنها از هر چیز دیگری مهم‌تر خواهد بود.

۳. نرفتن به سر کار

جالب است بدانید کودکان دوست ندارند پدران‌شان هر صبح خانه راترک کنند. آنها می‌خواهند همیشه پدارن‌شان در کنارشان باشند. برای هر کودکی پدر سپری است که در کنار او احساس امنیت می‌کند.

۴. درک احساسات

پدران آگاه با احساسات و تجارب کودک خود احساس همراهی و همدلی می‌کنند. این امر می‌تواند به کودک احساس راحتی و امنیت بدهد.

۵. همراهی در شوخی‌ها

کودکان به شدت مشتاق لحظاتی هستند که پدران خنده‌های آنها را همراهی می‌کنند. شوخی با فرزندان زندگی را زیباتر می‌کند و یک روز سخت را می‌توان با یک جوک به یک روز خوب و سرگرم‌کننده تبدیل کرد.

۶. بزرگ‌ترین مشوق

کودکان همواره خواهان حضور پدری حامی برای خود هستند. پدری که آنها را در فعالیت‌ها و چالش‌هایشان تشویق کند، به آنها روحیه، واکنش‌های مثبت و انگیزه بدهد.

۷. اطمینان

اطمینان مهم‌ترین ویژگی‌ای است که کودکان در پدر خود به دنبال آن هستند. آنها می‌خواهند اطمینان کنند که پدران‌شان به قولی که داده‌اند، عمل خواهند کرد و در زمان نیازشان حضور داشته باشند. این ویژگی نوعی ثبات روحی بزرگ در کودکان به وجود می‌آورد.

۸. خلاقیت

پدران خلاق، حس خلاقیت را در کودکان خود هم پرورش می‌دهند. این کار از طریق مشارکت آنها در بازی‌های تخیلی و راه‌ حل‌های ابتکاری صورت می‌گیرد. پدر باید کودک خود را در آغوش بگیرد، او را تشویق کند که خارج از فضای موجود خیالپردازی کند و از تجربیات فراموش‌نشدنی لذت ببرد.

۹. مشارکت تجربیات

کودکان به انتقال تجربیات، نصیحت‌ها و نقطه نظرهایی که پدران دارند، توجه دارند و آنها را در تجارب زندگی خود به کار می‌گیرند.

پدران حاذق، نصیحت‌های دقیق و تجارب مهم را با کودک خود در میان می‌گذارند و به او در تصمیم‌گیری‌های سخت کمک می‌کنند.

۱۰. در آغوش گرفتن​

پدر مهربان اصلی‌‌ترین حامی عاطفی فرزند خویش است. او از طریق در آغوش گرفتن، کلمات زیبا و در آغوش گرفتن این کار را انجام می‌دهد. کودکان نیازمند این گرما هستند، زیرا به آنها احساس امنیت و عشق می‌دهد.