تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3753393
شناسه : 3753393
تاریخ :
نماینده موافق| اتابک درک درستی از صنعت، تولید و بخش خصوصی دارد اقتصاد ایران: نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: اتابک انسانی مؤمن، انقلابی، متخصص و متعهد که کارنامه وی کاملاً شفاف است و درک درستی از صنعت، تولید و بخش خصوصی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عبدالحکیم آق ارکاکلی، نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: توفیق مجلس و دولت، عملاً توفیق نظام است. دنیا بداند که نه نفس‌های ایران به تلاطم افتاده است و نه تشکیل انقلاب بدون سکاندار است.

وی افزود: امروز روزی است که همگی بایستی به درستی در کشتی انقلاب، با نگاه جذبی و نه با نگاه تقابل قرار گیریم. ایران برای همه است و ما همگی برای ایران، برای وفاق همدلی، وحدت، برادری، اخوت و برای برابری همتراز دیده شدن همه اقوام و آحاد ملت هستیم.

این نماینده مجلس گفت: باید صبور باشیم به یکدیگر احترام بگذاریم، زود قضاوت نکنیم و به دولت برای اثبات خود و عملکرد خود فرصت دهیم. صبور باشیم اما هوشمندانه نظارت کنیم. وفاق ملی باید در اندیشه صورت گیرد اندیشه‌های خود را به هم نزدیک کنیم.

آق ارکاکلی گفت: بنده به عنوان مهندس که ۱۷ سال در صنعت فولاد، صنعت برق و ۱۳ سال به عنوان مشاور پروژه‌های عمرانی و بیمارستانی کار کردم با ایشان صحبت کردم و از صحبت‌هایشان به لحاظ مدیریتی، انقلابی بودن و قانع شدم.

وی افزود: مشکلات این حوزه فقدان استراتژی حوزه صنعتی معدنی فناوری تجاری، کمبود جذابیت برای جذب سرمایه، ناترازی زنجیره تولید، ناترازی در نظام مشوق گذاری است که که باید از رانت و رابطه با توجه به خروجی بنگاه‌های اقتصادی از جمله حجم اشتغال زایی توسعه و تکمیل زنجیره ارزشی تشکیل گیرد.


وی تصریح کرد: وزیر صمت باید مرد میدان عمل و آشنا به صنعت تولید و تجارت باشد. مهندس اتابک انسانی مؤمن، انقلابی، متخصص و متعهد که کارنامه وی کاملاً شفاف است و درک درستی از صنعت، تولید و بخش خصوصی دارد.

نماینده موافق با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت گفت: عملکرد وی به عنوان یک مهندس مدیر کارآمد در بخش خصوصی بیانگر توانایی‌ها و سلامت ایشان است. نیاز به وزیری داریم که باور داشته باشد با این همه ظرفیت در کشور می‌توان کشور به سمت تراز مثبت حرکت کرد.