تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3753248
شناسه : 3753248
تاریخ :
گپ و گفت ۴ ساعته شهردار تهران با خبرنگاران اقتصاد ایران: خبرنگاران حوزه شهری در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران که حدود ۴ ساعت به طول انجامید از همه ابعاد قرارداد شهرداری با چین مطلع شدند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، زاکانی در دیداری که هفته گذشته به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران داشت، قول داد همه چیز را درباره قرارداد با چین در حوزه حمل و نقل عمومی بازگو کند تا دیگر پرسش و ابهامی برای خبرنگاران باقی نماند. 

امروز زاکانی به قول خود عمل کرد و دیداری با خبرنگاران داشت که حدود 4 ساعت به طول انجامید! 

به جرأت می توان گفت در این سال ها که شهرداران متعددی زمام اداره امور شهر تهران را بر عهده گرفته اند، هیچکدام چنین وقتی برای تشریح ابعاد مختلف یک موضوع برای اصحاب رسانه نگذاشته بودند اما فارغ از جزئیاتی که درباره این قرارداد بیان کرد که  تشریح آن در این مقال نمی گنجد، نکته قابل تأملی در این دیدار وجود داشت و آن مشاهده چهره دیگری از شهردار تهران بود. 

زاکانی که شاید از دید برخی افراد که او را از نزدیک ندیده اند چهره ای خشک و جدی به نظر برسد، اصولا آدم مهربانی است و همیشه با صبر و اخلاق خوش پاسخگوی سوالات خبرنگاران است؛ امروز نیز با وقتی که برای خبرنگاران گذاشت در واقع درخواست آنها برای تشریح ابعاد این موضوع را محترم شمرد و با صبر و حوصله تمام، همه سوالات خبرنگاران را شنید.

او 3 ساعت از وقت جلسه را به صورت ایستاده گذراند تا  توضیحات و نکات ریز این قرارداد را روی تخته وایت برد برای خبرنگاران تشریح کند تا مطالب به صورت دقیق تر فهمیده شود.

جزئیات قرارداد چین که امروز زاکانی آن را برای خبرنگاران تشریح کرد، جدا از دستاوردهایی که برای تهران و تهرانی ها دارد، نشان داد اعضای شورای شهر فردی قوی، باهوش، دلسوز و کاربلد را به عنوان شهردار انتخاب کرده اند، درست همان چیزی که تهران و تهرانی ها به آن نیاز دارند! 

با انتشار جزئیات بیشتری از این قرارداد و به ثمر رسیدن آن در آینده ای نزدیک، شهروندان قضاوت بهتری از اقدامات شهرداری در این حوزه خواهند داشت و قطعا از داشتن چنین شهرداری به خود می بالند.