تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3753158
شناسه : 3753158
تاریخ :
کمک نیروهای حشد الشعبی عراق به زائران ایرانی اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت ۲ حادثه ترافیکی داشتیم که بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشد الشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه دیده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهارداشت: در ایام اربعین امسال امکانات خوبی در مرز بین‌المللی مهران برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است‌.

وی افزود: در جریان بازدید به عمل آمده از مرز مهران و نحوه خدمات‌رسانی به زوار، آنچه از گفته‌های مردم مشاهده شد رضایتمندی بسیار خوب از کارها و خدماتی است که توسط نیروهای مختلف برای زائران انجام می‌شود.

کولیوند گفت: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که این امر نشان از برنامه‌ریزی و افزایش امکانات به منظور تردد آسان زائران در ایران و عراق است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت ۲ حادثه ترافیکی داشتیم که بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشد الشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه دیده انجام شد.

وی بیان داشت: در مرزهای هشت گانه نیز بیش از ۴۰ هزار نیروی امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.