تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3753129
شناسه : 3753129
تاریخ :
وزیر پیشنهادی دفاع: عمق راهبردی ایران نسبت به گذشته تغییر شگرفی داشت اقتصاد ایران: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته موقعیت ممتاز و مقتدرانه ای را در غرب اسیا کسب کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  امیر «عزیز نصیرزاده» وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: یاد و خاطره امام شهدا و سه وزیر دفاع شهید و شهدای خدمت را گرامی می‌دارم. روز ۳۱ مرداد روز سند دفاعی است و این روز را گرامی می‌داریم و یاد وخاطره شهدای این عرصه به‌ویژه شهید فخری زاده را گرامی می‌داریم.

نصیرزاده عنوان کرد: از نظرات نمایندگان مجلس و هیئت رئیسه (موافقان و مخالفان) تشکر می‌کنم.

وزیر پیشنهادی دفاع با اشاره به برنامه دفاعی خود، گفت: شرایط منطقه و جهان در حوزه امنیت و دفاع تغییرات زیادی دارد. معادلات نظم و امنیت منطقه‌ای پیچیده و پرتلاطم است. منطقه و جهان نظم تک‌قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است.

وی افزود: فشارهای استکبار جهانی در ابعاد مختلف نظامی، روانی، فرهنگی و اقتصادی بر جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است.

وزیر پیشنهادی دفاع بیان داشت: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی ماهیت بی مسؤولیتی خود در برابر همه قواعد بین المللی را از دست داده است.

نصیرزاده عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته موقعیت ممتاز و مقتدرانه ای را در غرب آسیا کسب کند. عمق راهبردی ایران نسبت به گذشته تغییر شگرفی داشته است.