تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752556
شناسه : 3752556
تاریخ :
شهریار امید الاتحاد کلبا را زنده نگه داشت اقتصاد ایران: مهاجم ایرانی تیم فوتبال الاتحاد کلبا موفق شد در اولین بازی رسمی خود برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم فوتبال الاتحاد کلبا یکشنبه شب (۲۸ مرداد) در جام بانک اسلامی ابوظبی، به مصاف العین رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر دو به سود العین به پایان رسید. در این بازی شهریار مغانلو مهاجم جدید و ایرانی الاتحاد کلبا در نیمه دوم به میدان آمد و یکی از دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مهدی قایدی دیگر بازیکن ایرانی الاتحاد کلبا نیز پاس گل اول تیمش را داد تا هر دو لژیونر فوتبال کشورمان در این بازی درخشش خوبی داشته باشند.

رسانه خلیج ۳۶۰ در این رابطه نوشت: تیم العین با نتیجه ۳ بر دو میزبان خود، تیم کلباء، را شکست داد. در این دیدار، «الزعیم» (لقب تیم العین) ابتدا با گل «درامان کوماری» در دقیقه ۱۹ پیش افتاد و سپس «لابا کودجو» در دقیقه ۴۵ گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم، بازیکن جدید العین، «سیکو بابا»، در دقیقه ۶۶ گل سوم را به ثمر رساند.

اما درخشش واقعی در این بازی توسط شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم کلباء، رقم خورد. او با گلزنی در دقیقه ۸۵ نه تنها یک گل حیاتی برای تیمش به ثمر رساند، بلکه روحیه تیم را نیز بازگرداند. شهریار مغانلو با این عملکرد درخشان، تیم خود را در مسیر بازگشت به بازی قرار داد و امیدهای کلباء را برای صعود در بازی برگشت زنده نگه داشت. پیش از این، «کایو جرمانو» در دقیقه ۷۹ گل اول تیم کلباء را روی پاس مهدی قایدی به ثمر رسانده بود، اما این گل مغانلو بود که واقعاً تغییر بزرگی در جریان بازی ایجاد کرد و تیم را به رقابت بازگرداند.