تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3752440
شناسه : 3752440
تاریخ :
اتصال ۱۹ روستای جدید به اینترنت پرسرعت اقتصاد ایران: مدیرکل ارتباطات استان فارس از اتصال ۱۹ روستای جدید استان به شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حمید سلیمان پور گفت: با احداث ۱۱ سایت ارتباطی جدید و ارتقای یک سایت موجود، ۱۹ روستای دیگر استان فارس به شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

سلیمان پور روستاهای متصل شده توسط ایرانسل به شبکه ارتباطی کشور از طریق احداث هفت سایت جدید را روستاهای چاه پهن، اکبرآباد سردشت، کریم آباد اسکندری، عباس آباد اسکندری و حسین آباد از توابع شهرستان فسا، روستاهای محمودآباد و حسن آقایی از توابع شهرستان جهرم، روستاهای شیدان و قاضی آباد از توابع شهرستان سروستان، روستای کوشک باقری از توابع شهرستان کازرون، روستای کنارمالک از توابع شهرستان فراشبند و روستای تنگ رویین از توابع شهرستان قیر و کارزین اعلام کرد.

وی همچنین روستای خورجان از توابع شهرستان خرم بید، روستای چشمه بکلو از توابع شهرستان سپیدان، روستای سه چاه از توابع شهرستان جهرم، روستای نخلستان تنگ خور از توابع شهرستان گراش و روستاهای دین باغان، سیدمحمد و ده گردو از توابع شهرستان ممسنی را روستاهایی نام برد که توسط همراه اول و از طریق احداث چهار سایت جدید و ارتقای یک سایت موجود به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این سایت ها را مبلغ ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.