تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3751245
شناسه : 3751245
تاریخ :
تفریح عجیب و شبانه ستاره‌های بارسلونا+عکس اقتصاد ایران: ستاره‌های جوان بارسلونا پس از بازگشت از تقابل برابر والنسیا مشغول بازی با فوتبال دستی شدند که با اعتراض ژول کنده همراه بود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه مستایا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی مهم و حساس به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در اول راه به دست آورد.

این اولین حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسا در یک بازی رسمی بود که به بهترین شکل برایش به پایان رسید و تیم هم با ارائه یک نمایش خوب و قابل قبول توانست در دیداری که در آن با یک گل عقب افتاده بود، به پیروزی برسد که این موضوع اهمیت زیادی برای هواداران این تیم داشت.

بازیکنان بارسا پس از پایان این دیدار بلافاصله به شهر بارسلونا برگشتند و اتفاق جالبی که پس از بازگشت آنها رخ داد این بود که اولین کاری که لامین یامال، پدری، کاسادو و فورت مشغول انجامش شدند این بود که در ساعت سه نیمه شب شروع به بازی با فوتبال دستی و کری خواندن برای یکدیگر کردند.

کنده که شاهد این صحنه بود به شدت تعجب کرد و با انتشار یک استوری خطاب به آنها گفت:« شما روانی‌ترین آدم‌هایی هستید که دیدم... بروید بخوابید. واقعا نمی‌دانم.» تا به این شکل تعجبش را از این حرکت آنها نشان داده باشد اما این چهار بازیکن همچنان به بازی کردن ادامه دادند.

تصویری از تفریح عجیب و شبانه ستاره‌های بارسلونا!