تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3751129
شناسه : 3751129
تاریخ :
صمصامی مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد| آزموده را آزمودن خطاست اقتصاد ایران: حسین صمصامی در مخالفت عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: نمایندگان محترم، ملت شریف ایران، آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسین صمصامی نماینده مخالف برنامه‌های عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: نمایندگان محترم، ملت شریف ایران، آزموده را آزمودن خطاست. رهبر فرزانه انقلاب در دیدار نمایندگان ۱۲ ویژگی برای یک وزیر در جمهوری اسلامی نام بردند و کارآمدی یکی از آنها بود. آقای همتی در دوران تصدی بانک مرکزی نشان می‌دهد که نه تنها نمره قابل قبولی نمی‌گیرند بلکه مدیریت ضعیف ایشان منجر به بحران‌های جدی در جامعه شده است.

وی عنوان کرد: ایشان به عنوان رئیس بانک مرکزی اختیارات خاص از سران قوا داشتند که ماحصل این اختیارات ویژه این شد که شرایط کشور با این مجوز خارج از روال قانونی با چالش‌های بیشتری مواجه شد. در حوزه بانکی ورود به حوزه بانک آینده یکی از اقدامات بود که اقدامات نامتعارف از بانک تات و سو استفاده از سرمایه گذاران کلان در نهایت ادغام بانک تات با چند بانک و مؤسسه متخلف دیگر خاتمه یافت.

تکمیل می شود…