تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3750871
شناسه : 3750871
تاریخ :
«هریس» از برنامه اقتصادی خود رونمایی کرد اقتصاد ایران: نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ۵ نوامبر سال ۲۰۲۴ وعده های ادعایی یکدیگر را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از یورو نیوز، کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر سال ۲۰۲۴ در یک گردهمایی در ایالت کارولینای شمالی از برنامه‌ های خود برای ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری اش رونمایی کرد.

هریس با سخنرانی در جمع هوادارانش ادعا کرد که خود را به کاهش هزینه‌ های زندگی مردم آمریکا متعهد می‌ داند!

وی ادعا کرد که حمایت از طبقه متوسط و توسعه آن مهم‌ ترین هدفش در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خواهد بود.

نامزد حزب دموکرات وعده داد که با ارائه لایحه‌ ای افزایش قیمت توسط تولیدکنندگان مواد غذایی و خواروبار فروشان را در سطح فدرال ممنوع خواهد کرد.

کامالا هریس بدون پشتوانه اقتصادی مدعی شد که دولتش شرکت‌ های بزرگی را که به گرانی دامن می‌ زنند، جریمه خواهد کرد، هزینه خانه‌ دار شدن مردم را کاهش داده و برای سازندگان مسکن مشوق‌ های مالیاتی در نظر بگیرد.

هریس همچنین از طرح دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود برای افزایش تعرفه واردات کالاهای خارجی انتقاد کرد و آن را اقدامی در جهت تحمیل گرانی بیشتر به مردم آمریکا ارزیابی کرد.

در مقابل دونالد ترامپ طرح های هریس را اقدامی مشابه حکومت‌ های کمونیستی توصیف کرد.

نامزد حزب جمهوری‌خواه در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: اگر فکر می‌ کنید که الان همه چیز گران است، اگر کامالا ۴ سال رئیس جمهور شود، اوضاع ۱۰۰ برابر بدتر می‌ شود. بر اساس طرحش، کامالا کنترل قیمت به سبک شوروی را اجرا خواهد کرد. او سیاست‌ های مالیاتی مضحک کالیفرنیا را به قانون کشوری بدل می‌ کند، به این معنی که تا ۸۰ درصد از درآمد هر آمریکایی مالیات گرفته می‌ شود! اگر پول نقد بیشتر و مالیات کمتری می‌ خواهید، به ترامپ رای دهید!!!