تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750724
شناسه : 3750724
تاریخ :
حمله گسترده موشکی به الجلیل اشغالی/ انفجارهای مهیب در «صفد»+ فیلم اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر «صفد» و شلیک بیش از ۴۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه «الجلیل اعلی» در شمال فلسطین اشغالی و زخمی شدن چند صهیونیست خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجارهای مهیب در شهر «صفد» و مناطق اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله گسترده موشکی و راکتی قرار گرفته و شماری از موشک‌ها به این منطقه اصابت کرده و باعث زخمی شدن شدن شهرک‌نشینان صهیونیست و آتش‌سوزی در محل شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیسیتی اعلام کرد که در این حمله بیش از ۴۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

رسانه‌های عبری اذعان کردند که حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک صهیونیستی «محانیم» در شمال فلسطین اشغالی، باعث آتش سوزی در این شهرک شده است. 
 


رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که بر اثر انفجار یک پهپاد در حریم هوایی منطقه رامیم در الجلیل اعلی شماری از شهرک‌نشینان زخمی شده‌اند.

این رسانه ها از انفجار یک پهپاد در حریم هوایی شهرک صهیونیستی «مرگلیوت» هم خبر داده و اعلام کردند که از شهرک‌نشینان خواسته شده است تا در نزدیکی پناهگاه‌ها باقی بمانند.