تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3750632
شناسه : 3750632
تاریخ :
نماینده مردم تبریز: رئیس جمهور به شعار وفاق ملی خود عمل کرد اقتصاد ایران: نماینده موافق با برنامه‌های دولت چهاردهم در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بیان کرد: رئیس جمهور سلایق مختلف را در معرفی کابینه دیده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  روح‌الله متفکر آزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به عنوان نماینده موافق نسبت به برنامه‌های دولت چهاردهم که رئیس جمهور در صحن علنی بخش‌هایی از برنامه دولت را قرائت کرد، بیان کرد: سلایق مختلف در جایگاه‌های متعدد متکثر حکمرانی نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی مستقر و مستحکم است آنهایی که تبلیغ می‌کنند نظام همیشه بر یک سلیقه در اداره کشور می‌چرخد، نشان می‌دهد این‌طور نیست.

وی افزود: با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف رؤسای جمهور با رویکردهای مدیریت داشتند، افزود: خطوط کلی نظام محکم، مستقر و پابرجا است است. در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی؛ و درمان، اقتصاد، سیاست خارجی و همه این مواردی که شاهد هستیم. آقای رئیس جمهور برنامه‌هایی را ارائه کردند که من بخشی از حرف‌هایم در رابطه با نکات این برنامه است.

متفکر آزاد گفت: همه ما به قاعده عقلانیت در حکمرانی ملتزم هستیم. علاوه بر سلایق سیاسی کارآمدی برای مردم موضوعیت دارد. لذا موفقیت رئیس جمهور و دولت که از مجلس رأی خواهد گرفت. موفقیت نظام جمهوری اسلامی، حتماً در این راستا ما کمک حال دولت خواهیم بود.

این نماینده موافق برنامه‌های دولت خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در معرفی کابینه، سلایق مختلف رو دیده است و این را مشاهده کردیم که او به این شعار خود که وفاق ملی بود عمل کرده است به من نوبه خودم از او تشکر می‌کنم و فهم حکمرانی مجلس ایجاب می‌کند که متوجه این موضوع باشد و پالس مثبت به او دهد.