تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3750530
شناسه : 3750530
تاریخ :
رئیس جمهور: دولت وفاق ملی خود را دولت همه ملت می‌داند اقتصاد ایران: رئیس جمهور در مراسم بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: دولتی که امروز به مجلس معرفی شده، دولت وفاق ملی است و دولت وفاق ملی، خود را دولت همه ملت ایران می‌داند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال سوگندی که یاد کردم فرصتی است که نسبت به شرایط خطیر زندگی مردم آگاه شویم، فرصت اصلاح رویکردها و حکمرانی، فرصت برخوردهای ناپسند با قدرت‌های جهانی با مردم دلاور ایران، فرصت برآمده از انتخابات جهت همکاری ملی در درون حکومت، میان حکومت و جامعه و در درون جامعه است.

وی‌افزود: دولتی که امروز به مجلس معرفی شده است از دولت وفاق ملی است و همانگونه که در مراسم تحلیف گفتم دولت وفاق ملی، خود را دولت همه ملت ایران می‌داند.

پزشکیان تاکید کرد: دولت وفاق ملی موظف به تأمین حقوق شهروندی همه مردم ایران و ملتزم به تأمین حقوق منافع ملی است. التزام به قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه، محورهای همگرایی میان دولت و سایر قوا و ارکان نظام خواهد بود. آنچه که امروز در میان روند همکاری دولت و مجلس به صورت رسمی آغاز می‌شود آزمون عرصه این همگرایی و همکاری است.