تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3749903
شناسه : 3749903
تاریخ :
استاندار همدان : حمایت از دانش‌بنیان ها موجب توسعه اقتصادی میشود اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان موجب توسعه اقتصادی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد اس در شصت و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: در این جلسه مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان به‌طور جدی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای تسهیل شرایط و حمایت بیشتر از این شرکت‌ها ارائه شد که می‌تواند تأثیر زیادی بر توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

وی افزود: این پیشنهادات شامل شش مورد مشخص بود که تصمیم گرفته شد مواردی که در سطح استان قابل اجرا هستند، به‌سرعت عملیاتی شوند و مواردی که نیاز به مصوبه ملی دارند، به وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در این جلسه همچنین مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان نیز مطرح شد که برای حل آن‌ها نیاز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است و دستورات لازم داده شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شد تا با بررسی پیشنهادات ارائه شده، راه‌حل‌هایی برای رفع موانع اقتصادی ارائه شود، گفت: شورای گفتگو به‌عنوان پل ارتباطی بین دولت و بخش خصوصی، وظیفه‌ی تسهیل ارتباطات و حل مشکلات را بر عهده دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این شورا، رفع موانع تولید و حمایت از فعالان اقتصادی است افزود: پیشنهادات کارشناسان اتاق بازرگانی نیز در جلسات شورا مطرح و بررسی می‌شود و این پیشنهادات نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های آینده ایفا می‌کند.