تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3749071
شناسه : 3749071
تاریخ :
در سالن همایش های صداو سیما برگرارشد؛ اولین همایش سراسری بزرگان و فعالان بازار خودرو اقتصاد ایران: اولین همایش سراسری بزرگان و فعالان بازار خودرو ، صبح امروز مصادف با 25 مرداد ماه جاری و با حضور اعضای اتحادیه های نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو شهرهای مختلف در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، سعید خسرو شاهی ، دبیر اجرائی این همایش در گفتگو با خبرنگار اتونیوز گفت : اولین همایش سراسری بزرگان و فعالان بازار خودرو با محوریت بررسی چالش ها و فرصت های بازار خودرو و با حضور بیش از 450 نفر از بزرگان بازار خودرو ، مسئولان و مدیران اتحادیه های شهرهای تهران اصفهان ، کرج ، شهر ری ، قم  و ... برگزارشد.

وی به بیان اهداف ، محور ها و رویکردهای این همایش پرداخت و افزود: تحلیل و بررسی چالش ها و فرصت بازار و نیز پیش بینی آینده بازار خودرو  از جمله محورهای مهم این همایش هست.

خسرو شاهی همچنین یکی دیگر از رویکردها لزوم و ضرورت اتحاد و هماهنگی سراسری فعالان بازار در جهت افزایش شفافیت و سلامت معاملات خودرو عنوان کرد.

دبیر همایش " بزرگان و فعالان بازار خودرو " تاکید کرد ؛ در این همایش راههای قانونی حمایت اتحادیه ها و مراجع ذیصلاح از همکاران و فعالان بازار خودرو بررسی و اعلام خواهد شد.

وی افزود : یکی دیگر از اهداف برنامه آموزش و ارتقای سطح دانش فعالان بازار بوده و پنل " آموزش اصول بازاریابی و فروش توسط اساتید دانشگاه " برگزار خواهدشد.

خسروشاهی در همین راستا اضافه کرد :  استفاده از ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ در جهت توسعه کسب و کار توسط دکتر مجتبی مالکی ، یکی از اساتید با دانش و شاخص دانشگاه در این زمینه بازاریابی و رئیس موسسه تغییر نگرش تدریس خواهدشد.

وی تصریح کرد : در پایان این همایش هم از  بزرگان  و چهره های ماندگاربازار خودرو تجلیل بعمل آمده و،لوح تقدیر و تندیس سپاس  اهداء خواهد شد.