تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3747921
شناسه : 3747921
تاریخ :
در هفته دولت؛ «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» کلید می‌خورد اقتصاد ایران: قائم مقام بیمه کشاورزی اعلام کرد: «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» برای افتتاح حساب، اخذ وام و … به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه را در تداوم سوددهی بیمه کشاورزی بسیار مؤثر ارزیابی کرد و گفت: سوددهی بیمه کشاورزی سبب تسریع در پرداخت غرامت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کشاورزان عضو صندوق، امنیت خاطر بهره‌برداران و افزایش تقاضا برای بیمه می‌شود.

عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی افزود: در همین راستا سال گذشته حدود ۵ هزار میلیارد تومان (همت) خسارات ناشی از خشکسالی، سیل، سرمازدگی و سایر موارد پرداخت شد و پرونده خسارت سیل اوایل سال جاری هم در حال ارزیابی است که به زودی به سیل‌زدگان پرداخت می‌شود.

آل امین با اشاره به تلاش بیمه کشاورزی برای افزایش سرعت و بهره‌وری ادامه داد: به مناسبت هفته دولت طرح «پیشخوان کشاورزی» در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا کشاورزان، دامداران و سایر بهره‌برداران نیازهای اداری خود را در همان روستای محل سکونت انجام دهند.

قائم مقام بیمه کشاورزی خدمت جدید دیگر را «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» برای افتتاح حساب، اخذ وام و … عنوان کرد و گفت: این خدمت نیز به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد تا کشاورزان عضو صندوق و سایر فعالان بخش کشاورزی دارای اعتبار امضا دیجیتال باشند و نیازهای اعتباری و درخواست‌های آنها در ادارات، سازمان‌ها و نهادها به صورت برخط تأیید شود.

وی همچنین از مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درخواست کرد تا با تخصیص به موقع اعتبارات، بیمه کشاورزی را در پرداخت فوری خسارات به زیان دیدگان حوادث طبیعی و غیرطبیعی یاری دهند.