تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3747419
شناسه : 3747419
تاریخ :
کسب مدال دختران ایران بسیار ارزشمند است اقتصاد ایران: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کسب مدال توسط دختران ایران برای ما بسیار ارزشمند و باعث افتخار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا بهروز آذر، در مراسم استقبال از کاروان ورزشی ایران در بازگشت از پاریس، افزود: برای من باعث افتخار است که در مراسم استقبال دخترانی تاریخ ساز هستم، این دختران با کسب دو مدال، و برای اولین بار مدال نقره کسب کردند و این فعالیت‌ها و کسب مدال توسط دخترهای ایران برایمان بسیار ارزشمند و باعث افتخار است.

وی در خصوص افتخار آفرینی دختران دهه هشتاد گفت: مهم‌ترین چیزی که برای این نسل باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مسیر رشد و پیشرفت برای شأن واضح و روشن باشد و بتوانند چشم‌انداز مناسبی به آینده خود داشته باشد و دولت نیز این وظیفه را دارد که هر بستری برای تحقق اهداف دختران سرزمین فراهم کند.

بهروز آذر ادامه داد: شاید یکی از بزرگترین غم‌هایی که در دلمان ما وجود دارد، نبود دختران سرزمینمان است که بنا به هر دلایلی نتوانستند کنار تیم شأن باشند، و کسی نیست که دلش نخواهد شرایطی فراهم شود تا این عزیزان به کشور خود بازگردند.

وی در پیامی به دختران ایران گفت: دختران ایران، ایران متعلق به شماست و شما آینده سازان کشور هستید، چه در مقام دانشجو چه در مقام مادر چه در مقام یک فرد شاغل و همه زنانی که قرار است ایران را بسازند، شما هستید، ۵۰ درصد این جامعه هستید ولی ظرفیت توانایی شما بیش از ۵۰ درصد است.