تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746514
شناسه : 3746514
تاریخ :
اختلاف درویش و گاریدو بر سر خرید یک بازیکن اقتصاد ایران: مسئولان پرسپولیس اعتقاد دارند در شرایط فعلی تیم‌شان بهتر است یک سهمیه باقی‌مانده خارجی خود را به جذب دفاع چپ اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمدرضا کشوری‌فرد اگرچه در آخرین اظهارنظرش مدعی شده که اعتراض باشگاه پرسپولیس به کسر سهمیه ششمش در حال رسیدگی است.

اما طبق شنیده‌ها، مسئولان سازمان لیگ به مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند که اصلا امیدوار به بازگرداندن سهمیه‌شان نباشند و بهتر است به همان 5 سهمیه (1+4) بسنده کنند. این یعنی اینکه سرخپوشان با شرایط موجود باید فقط یک خرید خارجی داشته باشند، در حالی که خوان گاریدو درخواست جذب یک دفاع چپ و یک وینگر-مهاجم را از مدت‌ها قبل از باشگاهش داشت.

جالب اینکه ابتدا از باشگاه به این مربی اسپانیایی اطمینان داده بودند که مشکلی برای جذب 6 بازیکن خارجی ندارند اما بعد از اعتراض برخی از باشگاه‌ها از جمله باشگاه استقلال به احتمال برگرداندن دو سهمیه کسر‌شده پرسپولیس، اعضای کار‌گروه ناظر بر قراردادها برای اعطای سهمیه ششم پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی به جمع‌بندی نرسیدند. طبق اخبار به‌دست‌آمده مسئولان پرسپولیس اعتقاد دارند در شرایط فعلی تیم‌شان بهتر است یک سهمیه باقی‌مانده خارجی خود را به جذب دفاع چپ اختصاص دهد اما خوان گاریدو ترجیح می‌دهد یک وینگر‌ که توانایی بازی در خط حمله را هم داشته باشد به  لیست تیمش اضافه کند.

در این مورد باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد. ناگفته نماند که باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به جذب علی قلی‌زاده است و اگر این انتقال نهایی شود آن وقت آخرین سهمیه خارجی پرسپولیس به جذب دفاع چپ اختصاص پیدا خواهد کرد.