تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746246
شناسه : 3746246
تاریخ :
ماجرای خداحافظی ناگهانی میهمان از یک برنامه تلویزیونی اقتصاد ایران: تهیه کننده برنامه «دهکده المپیک» با اشاره به حواشی رخ داده در برنامه بیان کرد که علیرضا حیدری مهمان برنامه خودش می خواست برود و روی آنتن خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، آرمین عابدینی تهیه کننده «دهکده المپیک» شبکه ورزش درباره حواشی پیش آمده در گفت و گو با علیرضا حیدری و تصور بیرون کردن او از برنامه به خبرنگار ما بیان کرد: مجری به من پیام داد و گفت که «آقای حیدری می‌خواهد برود و خسته شده است» که پیامکش هم موجود است. من با پخش صحبت کردم که آیتمی پخش کنیم و بعد با مهمان خداحافظی کنیم.

وی اضافه کرد: با پخش آیتم موافقت نشد چون گفتند وسط اختتامیه المپیک است و پخش آیتم توجیهی ندارد و درست هم بود. ما هم از ابتدای برنامه هیچ آیتمی نرفته بودیم همانطور که فیلم کامل برنامه هم موجود است.

عابدینی اظهار کرد: به این ترتیب آقای حیدری وسط خود برنامه خداحافظی کرد و اتفاقاً کاملاً هم خوشحال بود. مگر کسی که از برنامه قهر می‌کند و حاشیه‌ای برایش پیش آمده است با مجری‌ها دست می‌دهد؟ هیچ اتفاقی هم این میان رخ نداد بلکه خودش می‌خواست برود و رو آنتن خداحافظی کرد.

پیش از این نیز علیرضا حیدری اعلام کرده بود: «موضوع آنطور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد. من خودم از مجریان و تهیه کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم».