تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3746115
شناسه : 3746115
تاریخ :
ونزوئلا صرافی رمزارز بایننس را فیلتر کرد اقتصاد ایران: دولت ونزوئلا در بحبوحه شورش های پس از انتخابات ریاست جمهوری، پس از فیلترینگ شبکه اجتماعی ایکس و دیگر سرویس های آنلاین دسترسی به صرافی رمزارز بایننس را  نیز مسدود کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین تلگراف، یک سازمان آنتی سانسور داخل این کشور در ایکس اعلام کرد مسدودسازی دی ان اس صرافی رمزارز بایننس را رصد کرده که این امر روی فعالیت های نرمال وب سایت و اپلیکیشن موبایل تاثیر گذاشته است.

این صرافی در حساب کاربری آمریکای لاتین خود نوشت: صفحات بایننس در ونزولا مانند وب سایت شرکت های مختلف از جمله شبکه اجتماعی، با محدودیت دسترسی روبرو شده است.

بایننس به کاربرانش اطمینان داد سرمایه های آنان ایمن است و افزود مشغول رصد اوضاع است و به بهترین و سریع ترین روش ممکن این وضعیت را مدیریت می کند.

سرویس های همکار به همکاری بایننس که کاربران در آنجا می توانند به طور مستقیم وجه نقد را با رمز ارز با یکدیگر مبادله کنند، در ونزوئلا بسیار محبوب است زیرا با توجه به تورم فزاینده کشور، مردم سعی دارند بولیوار( واحد پول کشور) را تبدیل کنند.

پیش از این نیز نیکلاس مادورو رییس جمهور کشور ایکس و سیگنال را فیلتر کرده بود و همچنین از مردم خواسته بود واتس اپ را تحریم کنند.